Verzending & retouren
- Levering, levertijd en uitvoering
Op werkdagen voor 17:00 besteld, wordt dezelfde dag verzonden. Uw pakket zal daarna binnen 1-2 werkdagen worden bezorgd door de pakketdienst van GLS. Je ontvang een track & trace code om je pakket te volgen.
Levering geschiedt op kosten van Yeah Gummy op het bij de bestelling opgegeven adres.
De Besteller (d.w.z. de persoon aan wie de zending wordt verzonden) zal de declarant en importeur zijn in het land waarvoor de zending bestemd is.
Yeah Gummy biedt geen mogelijkheid tot afhalen.
Besteller is verantwoordelijk voor het up-to-date houden van contactgegevens inclusief bezorgadres. Indien een bestelling niet aankomt omdat de contactgegevens niet juist zijn ingevuld, zal Yeah Gummy de bestelling binnen 3 dagen na ontvangst van het juiste adres opnieuw verzenden en de verzendkosten in rekening brengen.
Verantwoordelijkheid bij Wijzigingen in de Levering:
Indien u, na communicatie met de vervoerder, besluit om het pakket op een ander adres of plaats te laten afleveren of door een andere persoon te laten aannemen, bent u vanaf dat moment zelf verantwoordelijk voor het pakket.
Retourneren:
Wilt u een product retourneren? Stuur uw pakket dan naar het volgende adres:
Retouradres:
Fit3diet BV
Postbus 51120
1007 EC Amsterdam
Retourvoorwaarden:
- - Let op: Wij accepteren alleen ongeopende en gesealde potjes.
- - Na ontvangst worden de potjes gecontroleerd.
- - Na goedkeuring storten wij het aankoopbedrag, minus eventuele verzendkosten, terug op uw rekening.
- - Stuur ons even een mailtje zodra de retour is verzonden.
- Je kunt voor alle retourvragen altijd contact met ons opnemen via [email protected].
Beschadigingen en problemen
Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.
Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals bederfelijke waren (zoals voedsel, bloemen of planten), aangepaste producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen) en persoonlijke verzorgingsproducten (zoals schoonheidsproducten). We accepteren ook geen retourzendingen van gevaarlijke stoffen, brandbare vloeistoffen of gassen. Neem contact met ons op als je vragen of opmerkingen hebt over je specifieke artikel.
Helaas kunnen we geen retouren accepteren voor uitverkoopartikelen of cadeaubonnen.
Ruilen
De snelste manier om er zeker van te zijn dat je krijgt wat je wilt, is door het artikel dat je hebt terug te sturen en zodra de terugzending is geaccepteerd, een aparte aankoop te doen voor het nieuwe artikel.
Europese Unie 14 dagen bedenktijd
Onverminderd het bovenstaande heb je, als het artikel naar de Europese Unie wordt verzonden, het recht om je bestelling binnen 14 dagen te annuleren of terug te sturen, om welke reden dan ook en zonder rechtvaardiging. Net als hierboven moet je artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.
Terugbetalingen
We brengen je op de hoogte zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, en laten je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Als de terugbetaling is goedgekeurd, wordt je geld binnen 10 werkdagen automatisch teruggestort op je oorspronkelijke betaalwijze. Denk eraan dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en verwerkt.
Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we je retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via [email protected].